Siemens TE503209RW antraciet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 109 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE503209RW antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

n******@i********* 18-06-2021
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Er is altijd wat! Reinigen, ontkalken, enz.
Stroomt vaak geen koffie door beide tuutjes.
Dan weer geen stroom
Dan weer lawaai.
Al eens laten maken voor €199,-
Gaan we niet weer doen.
Waardeloos!

Levi07 28-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Wat een eenvoudig en handig apparaat. Ik heb deze Siemens EQ5 macchiato nu één maand in gebruik en deze bevalt uitstekend. De diverse opties zijn meer dan genoeg en hij warmt snel op zodat je zeer snel een kopje koffie hebt. Makkelijk schoon te houden en door de grote waterbak (2l.) hoef je niet telkens water bij te vullen.
Na het maken van een cappuccino is het slangetje eenvoudig met een functieknop te spoelen.
Klein min puntje, de lekbak en koffie bak hadden wat groter gekund.
Zeer tevreden over deze aankoop!

Regine67 25-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Prima apparaat, heerlijke cappuccino. Prima schoon te houden. Koffiebonen bijvullen hoeft niet zo vaak doordat het bonenreservoir lekker groot is. Enige minpunt: dat de lekbak erg snel vol is.

Charl Abrahamsen 24-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Echt toppie!!! had dit apparaat al veel eerder moeten kopen! De koffie is heerlijk en het is super gemakkelijk te bedienen.

Tobias87 23-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

De smaak van dit strak vorm gegeven model van Siemens is zeer goed. Uiteraard is de boon die gebruikt wordt doorslaggevend in de smaak. Het apparaat voorziet in een goede dosering tussen bonen en water en in de juiste temperatuur.

De duurzaamheid moet nog blijken aangezien het apparaat pas net in ons bezit is. De mogelijkheden zijn eindeloos en zeer gebruiksvriendelijk. Via het display is uw juiste keuze zo gemaakt.

Wij zijn overgestapt van Nespresso naar een vol automaat espresso. Hadden we eerder moeten doen!

Ellen51 22-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Een fijn koffieautomaat. Maakt lekkere koffie, is gebruiksvriendelijk en maakt weinig herrie. Is goed schoon te houden en misstaat niet in de keuken

Pat.72 21-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Het apparaat is mooi strak vormgegeven en de kleur is heel mooi.
De bediening wijst zich eigenlijk vanzelf, simpel en makkelijk dmv de draaiknoppen.
Ieder zet zijn eigen bakje koffie, espresso of cappuccino naar zijn eigen smaak en sterke.

Ariedk 19-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Met het in huis halen van deze Siemens volautomatische koffiemachine haal je werkelijk een koffiesensatie in huis. Iedere keer weer een heerlijk vers gezette kop koffie of espresso. Met de handige melk opschuimer ook een cappuccino in een hand om draai. Absoluut genieten!

de GRIEZE 17-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Ik vind het een mooie machine en de koffie en de espresso smaken uit stekend een pluim voor de Q5 massiato van siemens.

ton ierschot 16-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Deze volautomatische koffiemachine is geweldig. De koffie is zeer heet. Je kunt het goed instellen op sterkte. de automaat is zeer gemakkelijk te bedienen.
Ook het reinigen gaat zeer eenvoudig.

Lein_119 15-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Nadat we besloten ons nespresso apparaat te verkopen vanwege de hoge kosten hebben we op proef een senseo sarista overgenomen. We kozen hier toen voor omdat we graag de bonen wilden kunnen wisselen. Dit apparaat heeft het niet lang volgehouden en we hebben hem dan ook al snel ingewisseld voor onze nieuwe siemens volautomaat!! Dit apparaat voldoet echt aan al onze verwachtingen! De smaak van de koffie is heerlijk, ook met goedkopere koffiebonen. De mogelijkheden zijn eindeloos en het apparaat is heel gemakkelijk te bedienen. Het geeft op het lcd scherm exact alle stappen aan. Deze siemens volautomaat vinden wij erg mooi vormgegeven. We hebben er in deze paar weken al heel wat heerlijke kopjes koffie mee gezet! Een echte aanrader voor een hele schappelijke prijs!!

Rinie Cappel 15-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Voor deze machine had ik al de TE503207RW. De voorloper van deze. De machine is zo goed bevallen dat wij eigenlijk niet eens nagedacht hebben maar nadat er problemen waren direct een nieuwe hebben gekocht. Fijn romig melkschuim, lekkere koffie en erg eenvoudig schoon te maken door de eenvoudig uit te nemen setgroep.
Smaak een 9 gegeven omdat het natuurlijk altijd beter kan. Een aanrader

RRijkers 14-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Installlatie was super eenvoudig, koffie smaakt prima en ook de cappuccino was heerlijk, met een schuimlaag zoals we die normaal alleen in Italie krijgen, top apparaat.

Jong 17 12-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Het is gewoon duitse kwaliteit. Stevig en robuust.
Koffie smaakt goed en melkschuim is op temperatuur + op smaak.
Espresso is zeker een topper. Ik heb mijn oude nespresso weggedaan want dit is gewoon top !

Astrid de Jong 11-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Onze vorige machine van Siemens is eergisteren kapot gegaan na 13 jaar trouwe dienst en intensief gebruik. Wilde absoluut weer een Siemens. Eergisteren direct besteld, gisteren ontvangen, en, wat een supermooi apparaat. Heerlijke koffie, en voor mijn man nu ook een overheerlijke cappuccino. Supergeleidende, makkelijk te gebruiken en heerlijk rustig! Top machine!

Kees051965 09-06-2015

Prima koffie machine.
Duidelijk afleesbaar display geeft duidelijke en heldere info. Makkelijk in gebruik.
Goede keus voor een heerlijk kopje koffie.

Gozer70 08-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

De Siemens is eenvoudig in gebruik. Smaak is uiteraard mede afhankelijk van de gekozen koffieboon, maar ook de sterkteregelaar helpt hierbij. Ook belangrijk is dat de machine eenvoudig te reinigen is.

JN1968 07-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

erg blij met dit koffie-apparaat. Van een Senseo naar dit....Super! Lawaai valt heel erg mee door de rubberen rand om het bonenreservoir. Nu nog uitvinden welke bonen lekker zijn.

jkcave1962 07-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Degelijk apparaat met gemakkelijke bediening door middel van draaiknoppen. Het display geeft de keuze goed aan. Smaak van de koffie is aan te passen. er kan gekozen worden sterkte. Smaak van de koffie is goed. En ook niet onbelangrijk koffie is lekker warm.

Familie van der Pad 06-06-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Als mij gevraagd wordt een review te schrijven over dit apparaat, laat ik die kans niet voorbij gaan. Al jaren zijn wij gebruiker van dit soort apparaten. Nu onze oude was overleden gingen we op zoek naar iets anders maar na enkele uren op internet te hebben gezocht, gingen we voor hetzelfde apparaat, hoe kan het ook anders. Het apparaat biedt zowel vele mogelijkheden, als super makkelijk gebruikersgemak en de vormgeving en de prijscategorie passen helemaal bij ons, dus ja waarom dan niet weer een zelfde kopen als het goed en vertrouwd voelt.

thea01 31-05-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

prima apparaat, makkelijke te bedienen en heerlijke koffie. zelf gezinsleden die voorheen geen koffie dronken, drinken het nu omdat je de sterkte van de koffie aan kunt passen!

Randel 29-05-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Mooie vormgeving van het apparaat, vele mogelijkheden voor diverse koffie's. Zeer makkelijk te bedienen en niet moeilijk met onderhoud.

Richard M 26-05-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Prima machine met 1 groot nadeel, mogelijkheid tot opschuimen van melk voor cappuccino werkt goed maar helaas wordt de melk niet goed warm / heet.
Melk is lauwwarm waardoor de koffie, die overigens wel goed heet is, sterk afkoeld en de cappuccino niet goed warm meer is.

Edward Op 't Einde 25-05-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Vandaag de Siemens TE503209RW gekocht bij de Kofffie discounter, Enthousiaste en eerlijke verkoper. Veel vergeleken. Gewoon het beste aparaat net onder de 400 euro. Makkelijk in gebruik, zeer warme koffie/heet. Alles variabel in te stellen. Eenvoudig in onderhoud, ook de inwendige set kun je zelf schoonmaken i.p.v. een onderhoudbeurt.
EEn mooi strakke machine met digitaal scherm en voor een oeder een aparte stend met 2 draaiknoppen. die gezien mag worden.

Bjemke 20-05-2015
Geschreven voor: Siemens TE503209RW antraciet

Vandaag de Siemens ontvangen. Een compact apparaat met mooie vormgeving.
Makkelijk in gebruik te nemen!

Heerlijke koffie en ook de melkschuimer werkt makkelijk en goed. Kortom prima apparaat en een welkome aanvulling in de keuken.
Wat duurzaamheid betreft kan ik er nog weinig over zeggen. De tijd zal het leren!